Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 11:31:33 +0300

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/19786 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Õvi küla, 41 Kärevere-Kärkna tee// 
Endi// Kolliotsa tee// L2// Kullese tee L1// Kullese teelõik L1// Kullese 
vkt 1// 4// 5// 7// 9// Kuusetuka// Prandi// Pärna// Rätsepa// Sopi// 
Vana-Kolliotsa// Väike-Rätsepa// Õvinurme// Õvioru (sidevõrk) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27096013>  (menetlus nr: 
444531), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister